Varför gråter inte Emma?

Äntligen, äntligen! Alla, till och med jag visste att jag skulle gråta när jag lämnade Grebbestad. Precis som jag gjort varje gång skåne var på besök hos oss och sen lämnat. Men när dagen var där och jag skulle säga hejdå. vilket jag insåg att jag hatade. Så var tårarna inte ens på väg. Inte ens i närheten. Kände "Fan detta klara jag!" Kajsa sa att allt var bra men hon ljög. Vi kramades och jag skulle sakna dem och jag menade varje ord. Jag har saknat dem varje dag. Och kommer göra det i många dagar till. Men idag. En låt spelades. Tårarna kom och ett svagt leende på läpparna. Äntligen kom dem. Jag har väntat på dem. De var riktiga och fulla med kärlek. Till sommaren 2011. Jag är den ni trodde jag var. För nu har det kommit och allt är bra. Allt är som vanligt. Fast på olika håll.


Fredrik - Vilka är bäst?
Emma - Grebbestad gänget -11


När ni kommer hit så kommer ni känna er som hemma, för jag har köpt doftljus. Så nu luktar det som toaletterna på Malkolms.
(Kul för de som aldrig varit där, som sitter och undrar hur det luktar på mitt dass.)


Mer vin, mer skratt. Fredag hela dagen!
Ses när vi ses.

Darius Rucker - Come back song

'Cause I didn't know I needed you so
And letting you go was wrong

And baby I know you got your radio on
So this is my my bad, come back song


I know I said I wouldn't miss you
But now I'm saying I'm a fool
You're on the feel good side of leaving
And I'm the backside of a mule'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0