Söndag. Underbara söndag.

Nu är vi här igen. Söndagen är nog den dag som kommer flest ggr i veckan. Eller?
Jag sitter här, hungrig, bakis och nöjd. En mycket lyckad kväll igår. Häng med bror och hans vänner. Vin med lotta och dansa på herkan. Herkan vem fan är där liksom? Vin vin vin. En natt med sällskap. Ha. hela natten. och en taxiresa. för att minska ångesten om att lägenheten behöver dammsugas. Tog jag snällt och vänligt bussen till stan och drack kaffe i tre timmar. knappt. drygt. Pratade om gårdagen och log. Laxen är i ugnen. potaisen på spisen. såsen är gjord. Min mage pratar med mig.

Åhe lina. varför tvingade du mig till detta? Men sitt du vaken sen inatt så slänger jag på en film och somnar. Ha!


Eftersom jag har lyssnar på Radio-prime hela sommaren. Har jag missat en låt som jag nu älskar. men som Lotta har lyssnat på hela sommaren.
Bättre sent än aldrig.
Eller?


Adele - Someone like you.


Kommentarer
Postat av: lina

PUSS

2011-09-18 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0