Grebban.

Imorgon kommer delar av Grebban till Lund. Det ska bli awesome. Räknat dagarna och längtat. Men nu är den här. Imorgon vid fyra, kanske fem. Kommer dem. KajsaBajsa. ÖllerÖrjan. ThereseFese?. Vi ska dricka vin. Snacka skit. Dansa. göra det som faller oss in.
Min enda riktiga plan är väl att jag ska få dem att äta pizza med mig. Pizzerian här nere har jag aldrig provat. och jag har en känsla av att det blir bättre om man är fler. Fler bra människor som provar.

Dock blir det först plugg för min del. Fucking klippa och klistra i detta jävla arbete. Men det börjar ta sig. vi är på väg. en gobit. ungefär som en gofika. Vi kämpar iaf. Och vi gör det bra. Kanske inte med glädje alltid men vi gör det iaf.
 Nu längtar vi mest till helgen.
som kommer blir hel bra. överbra. fantastisk. underbar. rolig. och helt magisk. ha!

Önskar bara att Nika kunde följa med. Hoppas jag ser en stjärna falla för då ska jag önska mig det.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0