Det fortsätter.

Jag vill bara skriva. Vet inte vad. Men något. Jag älskar lägenheten. Maddes kryp in. som just nu är mitt hem. att komma hem. tända ljus. se en film. Har massa filmer. Har sömnproblem. rastlös. leendes. ensam. Och älskar det. Plugget är jag dock redan trött på. men jag gör det ändå. äsch. jag skiter i detta. jag går ut och går. nyss sovit på soffan. till en film. men vad gör de?
Snart kommer delar av gebbestad till mig. Kärlek. rakt igenom. ska bli skoj. snart blir jag av med bilen en vecka. eftersom jag är världens bästa lilla syster. till världens bästa bror. och på torsdag kommer världens bästa syster. och på fredag är det kräftskiva och vin. med bästa vänner.

Bästa livet. fortsätter.

ps. jag kom till tandläkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0