Man måste vara dålig på något.

.. Och jag är ganska dålig på det här med att blogga. Förra helgen var det en fin helg. Grebban va ju här. Fyra rastlösa själar i en etta. Det blev en bra helg. Vi kollade tornung turso och domkyran. Jag var turistguide. Vi låtsas iaf. Vi käkade pizza. Mitt uppdrag slutfördes alltså. Vi dansade. Vi drack. Vi kollade på tv. Vi sov. Vi gick i stan. Vi gjorde det och lite till.

Vi ses den 5/11. Bara så ni vet.

Denna helgen blev det dans med Diana. Var hemma kl 06.49 i lördes morse och nu imorse började jag jobba 07.00. Lagom trött nu. Kollat på säsongen av playa del sol på två dagar. De flesta av snitt med lotta. Vi lagade trerätters igår. Gott som tusan. Huvudrätten ska jag bjuda sis på en dag.

Massa planerat i veckan. Sen jobb hela helgen. Fast jag kan nog skaka på rumpan en kväll ändå. Massa plugg med, men ni väntade er väl inget annat.

Nu blir det nog en film. en bra en.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0