Underbara vilodag!

Det är söndag.
Underbara vilodag, ganska tråkig men gud så skön!
Kvällen med jobbgänget igår var helt fantastisk.
Vi var lite över allt, men vi gjorde det bra!

Idag har jag legat i sängen till kl 18,02 för att sedan äta lite och förflytta mig till vardagsrummet.
Köpt en inflyttningspresent till mig själv och tro det eller ej packat en hel låda till.
"köket" är nu mera i en papplåda utanför pappas rum!

Det är 6 dagar till flyttlasset går.
Det är 12 dagar till jag får min inflyttningspresent.
Det är 21 dagar tills jag åker till G-toown.

Nedräkningen kan börja ellor?

Nu blir det baksmällan två eftersom baksmällan del 2 har premiär på onsdag och vi har utan tvekan biljetter!

Ha det bra fitta!

Kommentarer
Postat av: Sis

Inte såg väl du Baksmälln två igår? ;)

2011-05-23 @ 10:18:28
Postat av: Anonym

Haha nej men ettan ;P



2011-05-29 @ 17:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0