Plötsligt händer det..

Jag kan ju säga en sak, jag använder inte min blogg när jag mår dåligt.
Har mått piss den senaste tiden och därför varit väldigt oaktiv på bloggen.
Känns inte som jag behöver skriva det här, för de som vet de vet!

Men nu börjar det gå bra.
Börjar se en lite solstårle i tunneln.

Lämnar Kävlinge om en vecka för att bosätta mig i Lund.
Men där stannar jag inte så länge, två veckor och två dagar för att vara exakt.
Sen kommer NikaFika och hämtar mig och vi tillbringar sommaren i grebbestad även kallat G-town!

Jag längtar, hoppas, tänker, hatar och älskar det hela just nu!

Helena jag ska bli bättre.
Jag lovar, eller iaf jag tror jag lovar.
Det där med bloggen ni vet.

Dusch och film!

Ha de bra Fitta! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha det bra fitta!

2011-05-20 @ 06:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0