Onsdag.

Det är mycket i huvudet nu.
Konstigt nog kan du förstöra fast du inte finns längre.
Eller bryr dig?
& ni andra bryr ju inte er heller?
Jag trodde inte man reagerade om man nu inte brydde sig?
Fel av mig antagligen.

Jag drar snart.
Men Syster, Bror, Pappi & Mammi.
Men Sandra, Diana ... mf.
Hur ska jag kunna klara det?
Baaaajs, kommer sakna sönder dig.
Usch vill bara skrika ut era namn just nu.
Tror jag ställer mig på ballkongen, tar en cigg och ser glad ut istället.
För ni är mina även i augusti.

Säga typ hejdå till alla är ju konstigt bara det.
Vaddå hej då?!

Men det kooooommer bli AWESOME i Grebban.
Så länge ni hälsar på blir jag nöjd :)

Naaaatti!

Kommentarer
Postat av: Sis

Du kommer fixa detta galant hjärtat! :) Kommer bli en sjuk sommar, fest, sång, dans, jobb, mycket sol, bad och fina pojkar! ;)



Klaaaart vi hälsar på! Hoho! :P Love grebbestad!



Puss <3

2011-06-08 @ 08:04:49
Postat av: Josefine

Jag håller med Gina, du kommer att klara det jätte bra!

2011-06-08 @ 09:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0