OnePiece!

Jag har beställt den, jag har betalat den, jag har hämtat den på posten.
Jag har flyttat in i den och den kollat om den får plats i min handväska.
Och det är check på allt!

Ligger just nu i skrivande stund i den i "min" säng i Sis och Ogges hus.
Haft mentorsträff idag, godkänd på praktiken man kan dock bara få det eller Ig så det känns ju bra!
Haft opponering, vilket både jag och terese tyckte gick bra.

Möte upp sis och käkade sushi på Wasabiiii, alltid lika gått.
Gick en vända på nova, styrde bilen mot k-stad och såg på biiio!
Härliga onsdag, och inte för att vara en sådan person men imorgon ska vi pressa i trädgården.
Eftersom mn syster äger en sådan!

På fredag är det Fest och på lördag fyller tydligen någon 100 år.
Kan nog bli en kanaon helg detta! (:

hojtoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0