Delar av skåne.

Delar av skåne har varit här och firat midsommar. Mer än underbart har det varit.
Vi har ätit ute där vi hade den bästa utsikten, festat, dansat på kallsup, snappsat, ätit langos (Sis åt nog flest), åkt raggarbil, dansat ännu mer, haft snabbmysfrukost, de har tittat på mig när jag jobbat.
Jag saknar dem. Jag saknar dem. Jag saknar dem.
Men det var underbart.
Nikas bror och hans vän kom med. Så fullt hus hela helgen.
Det är tomt nu.
För tomt.
Vill inte hem.
Vill vara här.
Men saknar er.
Imoorgon är det pfest! :D
(Det står något här. Men det kan bli fel. För tänker inte på honom. inte på det sättet.) Men inte nu. Inte aldrig.

Underbart. Kommer upp till en nybaddad säng, hygienartiklar och strumpbyxor. Bästa.
Skåne, vi ses snart igen!

Hälsa till satan. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

SOV SÅ MYSIGT ! GODNATT :D

2011-06-27 @ 02:05:55
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Sis

All min kärlek till dig <3

2011-06-27 @ 09:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0