Nu kör vi.

Nu är det sista dagen på min ledighet. Så imorgon börjar vi jobba igen, tre dagar och sen tre dagar ledigt. Riktigt bra dag i söndes, frukost, lekpark, "stranden", after beach, middag, redbull och vodka och några shot. Mycket fint. så lever vi här. Igår blev det räkfrossa och lajvband. fint ska det vara. Tidig hemgång och idag hr vi gjort ärenden. Det behövs det med. Jag hör att Nika städar. Det är bra. Maten är i ugnen och jag har gjort sås. hungrig? På lördag är det Karneval och jag är ledig. Jag har bjudit in mig själv hos Kajsa. Kan man så ska man. Det här med bilden ska jag försöka ornda upp. Dock ska jag först komma ihåg att ta med kameran ut. Lättare sagt än gjort.

Hälsa till satan. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0