Ågren, sol och lediga dagar

Jobba tre dagar, snabbt och lätt. Ledig tre dagar. Underbart. Det är så bra.
Jag har det jätte bra. Alla människorna. Alla skratten. Alla ölen. Allt som får en att må sådär extra bra av att luta sig mot någon.Känna känslan av att det är okej. Titta på en underbar vän och bara le åt livet. Allt detta på ett Cafe, slitna, söta, sega med många skratt från hjärtat. Vilken morgon, vilken dag.
Vilken sommar!

Jag önskar att jag kan få stanna. Jag önskar att livet hemma inte kommer så snabbt. Ikväll ska vi grilla. Precis som vi hade gjort hemma. Men detta är som hemma, fast en smula bättre. Mer än en lite smula dock. Och ågren då. Alla känner tydligen han här. Och alla säger :"äCh". Det finns värre grejer. Det finns alltid en värre historia. Det finns alltid något att skratta åt. Och vi skrattar bra. Och mycket. Ofta. Hjärtligt. Ärligt. Och helt fantastiskt härligt.

Jag älska att skratta.

Kajsas motto är dock: Le aldrig!

Åhe, duschen kallar. (Nika tjatar på mig att jag ska duscha)
Vi ses.

Hälsa till satan. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0