"Du vill inte ha någon, men jag vill ha dig."

Jag kan le utan att förstå vad du säger.
Jag kan skratta för att dölja mina tårar.
Jag kan dricka vin och dansa, mest för det är skönt!

Jag kan klara min tenta med bara ett fel! WOHO!
Det finns mycket jag kan utan dig.
Men samtidgt får ensamma nätter mig att gråta.
Gråta tills kudde är halvtaskigt blöt och jag somnar av huvudvärk.

Men jag kan och jag ska.
Ord på vägen som hjälper.
S- Det får vara lite nu jävlar.
M- Livet är orättvist
G- Hur hårt och orättvist det än må verka, ska vissa människor bara passera.. vissa stannar längre än andra men alla fyller sin funktion.
P- Jag är inte sur. Men du borde vara det.
J - Jag vet vad du gör, du läker ditt hjärta.
L & L - Det är okej!


En vecka.
En dag.
En minut.

Etagé på en lördag, Nämen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0