Hej bloggen.

Ja, jag vet det är dåligt. Men har inte haft något internet, nu när vi har flyttat till lghen. Om 6dagar kommer världens bästa pappi och hämtar mig. Känns sådär. Helt okej ändå. Fast. Men. Om. Ha. Nej, jag ska få träffa människor, kusiner, familj och barn. Älskade barn. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mer än att sommaren 2o11 var en av de bästa. Och mycket bättre än hela 2o1o. Ha.
Krogbus. denna fina dag. Världens gulligaste kille emil Brink-tröjor. Cider från 2o1o. Hof. Skratt. Musik. Mat. Frans-dans. En jävla massa Frans-dans. Drinkar. 8:a cl Tack. Vem dansar på borden? Alla vi som känner ågren.

Jag har dock en fråga. Om man inte sparar ett nr, hur kan man då alltid skicka rätt?
Varje natt när fyllan kallar och mobilen kommer fram.
Detta är för mig ett mysterium. Hmm.

Hälsa till satan. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Längtar!

2011-08-18 @ 17:59:05
Postat av: Sis

Du kanske behöver ett sånt alkolås på mobilen? ;)

2011-08-19 @ 08:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0