Besök besök besök!

Dessa underbara skåningar som letar sig upp till lilla underbara grebbestad för att umgås, festa, mysa och sola.
Jag har varit full sen de två första kom. Bror & Ralle. Vilka är bäst? Grebbestad gänget -11 ! De kom på onsdag åkte hem på lördag. På söndag kom sis, mor och Ogge. På tisdag kom Sandra och Diana. På onsdag flyttade jag och Nika in i teos lägenhet. Mitt i smeten. Världens bästa Teo. Jag är kär i honom. Nika med. After beach, drinkar, dans, grill och skratt. På fredag åkte sis, mor och Ogge hem. På lördag lämnade de sista skåningarna mig. Det kändes fruktansvärt tomt. Men jag överlevde. Jag är här igen. Men jag har inte slutat dricka för det. Igår kom Nikas bror, idag är vi lugna. Men jag är sugen på en öl och titta på människor. Solat och sovit hela dagen. Efter en kanon kväll igår. Alla dessa vänner. Alla dessa människor. Allt. Efterfest. Skratt. GRÖN KLOCKA. resten har vi glömt.

Saknar någon jag inte ska sakna.
Du kan gråta mitt på gatan!

Hälsa till satan. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0