Vårkänslor.

Våren har inte kommit än men vårkänslorna är här och enligt Sandra får man inte längta till sommaren får då försvinner den så snabbt.
Jag har tänkt på det här med bloggen och tror jag behöver den. Inte för er skull utan för min egna. Jag försöker få bex att fixa min sida lite så att det kan bli roligare att skriva.

Jag har under senaste tiden varit med om en del.
Inte mycket har varit tipp topp, men jag har överlevt och jag har klagat.
Men jag ska bli lundabo och jag längtar.
Längtar efter egen lägenhet och fattigdom!
Jag har förstått vad vänner verkligen är och varför jag behöver dem.
Jag har fått nya vänner som får mig att må bra.
Och Madelenie sandberg är underbar som få.

Projektplanen har börjat ta form men suger musten ur både mig och min kära kamrat Terese.
Men inte är vi  helt deppiga än, fråga oss igen på måndag.

Jag har blivit grym på att träna vilket jag aldrig trodde skulle ske då jag är riktigt dåligt på sånt, men minst tre pass i veckan och förra veckan blev det fem. Så ja, sommaren 2o13 här kommer jag!

Nu blir det plugg sedan träning och efter det blir det onsdgasmys med Niklas.

Ha det spade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0