Rolling in the deep

Underbara helg. Gud vad jag älskar dem.
Kära syster yster.
Färgning av håret vilket nu mera innebär att jag har rött hår och syrran har svart.
Jag är faktiskt nöjd.
Gina är mer än nöjd och det gillar vi! (:

Vi körde bil igår, vi bowlade, vi skrattade, vi slog strike, vi dansade, vi åt max innan utgång?
Vem gör det?
Vi skakade rumpa och drck drinkar och fanta!
Jag hade en riktigt bra lördag, bästa på länge faktiskt.
Skönt när man får komma bort med någon man kan få vara sig själv med.
Skönt med syskon!

Idag var det heldag med mor.
Denna gången styrde vi bilen mot Mårtenssons bil i Hörby.
Jag ska flytta till hörby när jag och han har gift oss. Thats it!
Vi lyssnade på Anna Hertzman och gungade från sida till sida.
Vi försökte vinna en bil.
Sen lyssnade vi på Lasse stefanz och njöt av söndagen.

Blev bjuden på en grön piggelin och styrde bilen mot Staffanstorp.
Kaffe, nagelfix och sen hade jag beställt potatisgratäng, sallad och kött så det blev det och det smakade underbart!

Som sagt underbara familj.
Underbara helg.


Kommentarer
Postat av: Sis

Du är underbar hjärtat! <3

2011-04-18 @ 08:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0