Om inte för evigt..

.. Så kanske ändå för en stund?

Sitter hos Ronja och lyssnar på Melissa Horn. Somnade här igår, nu försöker jag ta mig hem.
Orkar dock inte tåga i regnet med två väskor.
Idag var jag arg när jag vakende, Arg och bitter, sen blev jag lite mysig för Louise sa att idag var det en mys dag.
Sen kom jag på att jag inte fick mysa redan i dag så då övergick jag till att bli arg igen.
Sen kom jag på att jag skulle träffa bex och abbe babbe idag så då får blev jag glad igen.
Hoppas bara storebror hämtar mig snart.

Imorgon blir det någon jävla utomhusdag i bokskogen. Sen ska jag ha kvällsmys med Gina!
Ostbricka, delux! :D

Dagens låt: Cee-lo Green -  fuck you

I guess the change in my pocket
Wasn't enough i'm like,
Fuck you!

And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
Fuck you!
Oo, oo, ooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0