En annan dag..

En annan dag ska jag hämta min bil exakt 12dagar kvar för att veta vad som är en annan dag.
Undra hur mycket eller vad som är en annan dag för dig?
Undra varför man tänker så mycket?
Undra om det är mysigt att åka bil med syrran och få reda på att man fått ett kusnbarn. Elliot :D
Undra hur mycket man kan undra?

En annan dag sitter jag här igen en söndag och myser framför tv:n hos Ronja.
Delux.
 Igår var jag i Kstad för att umgås med Sis och Oscar en helkväll och natt.
Jag och sis ägde dansgolvet rätt bra kan jag säga. Och då överdriver jag inte.

Såja, då var det måndag igen. Ledig på tisdag. Sen är det en helg och sen är det hämta bil och umgås i småland en helg. Lääääängtar.

Ähe. Så tråkigt det blev.
Aj aj Kapten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0