Dröm.

Istället för att skriva hur jag egentligen mår och vad jag egntligen gör eller borde göra.
Så srkiver jag nattens dröm; Wawawiwa! (:
Ett tält, flera vänner och min bartender.
Ja, ni läste rätt min underbara bartender, som för övrigt har sagt att vi ska ses när han kommer hem.
Undra vad oddsen är på det? (:
Men det var msyiga kyssar på en luftmadrass och många skratt.

Inte konstigt man vad glad och mysig när man vaknade (:
Jävligt konstigt att man gråter nu, JÄVLIGT!
Fy att jag kan vara så liten och så dålig i din värld.

Men jag ska upp igen, jag har varit uppe nu den senaste tiden.
Och så sak det förbli.
Idag är jag ledig hela dagen, imorgon är det skola och jobb hela dagen.
På fredag är det lite skola, sen ska jag umgås med Louise. Vad kvällen väntar för vi la se?! (:
Men på lördag ska jag iaf skaka rumpa! Sådeså.


Dagens låt: Oscar linnros - 25

Nån kommer ta din ungdoms år ifrån dig
Det kommer hända om det inte hänt
(Fy fan va skönt)
Du kommer brinna upp
Åh du kanske förlåtligt kanske förlåter men
Du kommer aldrig brinna så igen



Kommentarer
Postat av: Louise

det ser jag framemot! åhe, jag vill också drömma såna drömmar. haha

2010-09-08 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0