You did your bed, now lay in it!

Ja tror det eller ej men texten är till dig!

Men fy vilket underbart liv jag lever! (: Jobb, skola, fest och vänner. Vad mer kan man begära?
Just nu sitter jag med fina Helena och kollar idol. Fast Linnea på tv är ganska tråkig.
Imogron ska jag till Kstad och gå på banken :D
Nästa vecka blir det mobilfritt (?) läger i tre dagar. En oskriven helg men helgen efter blir det nog en roadtrip till gbg med två fina kusiner. . Skönt att längta.

Det blev ett kort och mysigt inlägg.
Tack för mig!
Hare!  

Dagens låt: Coldpaly - Fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Kommentarer
Postat av: Josefine

gbg, vilken bra längtan det är <3

2010-11-27 @ 17:38:40
URL: http://josefineskriverblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0