Jag blir så dum av dig.

Tråkigt men sant. Men nu är det slut på det.
" Det är över nu men jag kommer ihåg alla dagar med dig."

Jag hatar facebook, man får reda på saker oavsett om man vill eller inte.
Men jag börjar iaf bli sjuk och de gillas inte alls. Verkligen inte.
Imorgon börjar den nya kursen så har lite at fixa med där.
Vet egentligen inte om jag hade något vettigt att skriva idag. Fast det brukar jag ju inte ha. Helgen kom och helgen gick, men jag var iaf med de bästa i helgen. Sandra, Louise, Josefine, Sara och Lotta.
Träffade Alex en stund och såg en bfilm med Niklas med. Men de är killar så de räknas inte.
Just de, precis när man ska träna så skiter allt sig för då blir man som sagt sjuk :|



Dagens låt: Dionne Warwick - Heartbreak


Tell me when do we try
Or should we say goodbye!

Kommentarer
Postat av: Josefine

<3

2010-11-11 @ 15:00:25
URL: http://josefineskriverblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0