Fortfarande ..

Det är bara jätte bra fortfarande. Och vi är glada för det.
Helgen har rullat på i högt tempo likt som början av veckan.
Helgen bestod av jobb fredag och lördag, en snabbtitt på en förfest och en sjukt trevlig klassfest.
God mat, annu godare drinkar, massa skratt och en timme på slagt.
Underbart. Söndagen behöver  vi ju då inte gå in på i detalj. Nej faktiskt inte alls.
Men i måndags var det tid för vaxning. Först lite lek dock.
Efteråt fastnade jag i en bubbla, som var jävligt fin.
Jag tror jag vill in i den igen en dag?!
Igår var det plugg sen hemligt uppdrag, möte och sen kvällsmys med Marcus. Vilket som vanlig innebar Mc. (:

Idag blev det Nova och kvällsmys hos FinaSofia. Skulle kollat Sandras och Mathias nya lägenhet i Eslöv, ändrade planer får palla mig dit i helgen känner jag & vill jag.

Lugn helg någon? :D haha.



Dagens låt: Katy Perry feat Timbaland - If we ever meet again

I'll never be the same - if we ever meet again
Won't let you get away - said if we ever meet again
This free fall's, got me so
Kiss me all night don't ever let me go
I'll never be the same
If we ever meet again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0