Utochgå.

Det tar slut ibland.
Jag vet egentligen vad jag vill skriva men sen får jag inte ut det.
Ungeför som om jag skulle säga det till någon. Det liksom fastnar.
För egentligen har man det bra.

Någon som har ett jobb till mig i sommar?
Pppppplease.

Nu ska jag ut och vandra efter att ha segat framför tv några timmar. ska bli riktigt skönt!
Magen går upp och ner, glömmer jag ta sanden en kväll eller morgon så är det kört :/
Så jag vet inte. Vi får se vad som händer när dessa påsarna är slut.

O och jag hängde i badet sen på bryggan i fredes, det var jätte mysigt. (:
I lördes åkte jag in för att fira mina kära men bakfulla kusiner.
De måste lära sig lite, jag ska lära dom allt jag kan! (: haha.
(nej, jag vet det kommer inte ta så lång tid, så nu slapp ni säga det.)

Dagens låt: Kalle Moraeus och Orsa spelmän - Underbart

Är det säkert att du väntat mig?
Ser du kärlekens alla färger?
Skimrar starkt och underbart, underbart.

Tack Texas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0