Konstigt med lovesongs och tända ljus.

Det är konstigt, knepigt, jobbigt och bra.
Jag vet inget, känner inget, vill mycket, men ändå bara blir jag deppig.
Innan var jag glad, du med.
När jag såg dig, stannade tiden lite. Sen pussades vi då stod tiden still.
Nu tickar klockan som fan.
Jag blir liksom nere. vi står still fast att tiden går.
Vi ler inte, vi mår inte, vi är knappt.
Vi skulle ju bara vara.
Nu bara skriver jag om massa strunt som ingen fattar inte ens jag.
men så är det. Så får det vara, så kommer det vara.
Men sen då?
Jag älskar när du får mig att le. När du får mig att vilja mysa.
men nu då?
Sööömntuta.
Jag är depp. Varför?
Snälla svara varför?
Snälla bestäm?

Kära vän du är söt i halv mörker.

Tusen frågor inga svar.
Vad händer?
Fötter?

Dagens låt: Tina Turner - What´s love got to do with it?

You must understand, that the touch of your hand
Makes my pulse react, that it's only the thrill
Of boy meeting girl. Opposites attract.

Oh whats love got to do, got to do with it
What's love but a second hand emotion
What's love got to do, got to do with it
Who needs a heart
When a heart can be broken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0