En vecka.

Nu var det en vecka sen jag skrev sist. Så det är väl på tiden, men det sjukaste är att jag egentligen inte hinner nu.
Jag har varit uppe sen kl 5 jobbar, varit hos läkaren och sen på intervju.
Intervjuer som vilket för övrigt är hemskt, för efteråt undrar man ju bara om man svarade rätt eller fel.
Fast och andra sida det märker man ju efter ett tag, men precis då. Precis efter då är det jätte hemsk.
Men usch varför sa jag de? Undra vad han menade med det? blablabla.

Imorgon 08,15 för att vara exakt har jag salstenta.
Inte så att man längtar direkt, det hade gärna fått vara över nu.
Men jag har pluggat måste jag säga, allt vad jag kan så nu får det bära ellr brista.
och brister det så finns det ju x-antal omtentor.
Så vi ligger ju egentligen på det torra. Men stressad är man för det.

Tentan slutar två sen är det hem och hämta GinaBilen sen till jobb och jobba hela kvällen.
På torsdag står det jobb på schemat.
Sen leka med oliver trro jag.
På fredag är det sista dagen i skolan, jag kan ju egentligen säga att jag har sommarlov då jag inte har något sommar jobb än.
Ganska najs ändå. Smaka på ordet, Sommarlov.

Hej jag heter Emma och är 22 och ett halv och har sommarlov. Fniss.

Dagens låt: Journey - Don´t stop believin

Behövs ingen text, för den kan alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0