Det är så man gör.

Livet är bra konstigt ibland, lite som en konstigt karusell som man inte vet om man gillar eller inte. Men som man ändå betalt för att åka och ibland vill man aldrig hoppa av.

Jag kan inte jaga någon som säger att de älska mig sen gör så här mot mig. / Ugly Betty


Jag har varit på 18årsfest i helgen, det var kul.
Mycket trevligt så att säga.
Louise & Josefine - Ni är bra!

Imorgon får jag reda på tentan och allt vad det innebär.
Imorgon ska jag även jobba.
Och på onsdag ska jag skriva kontrakt med mitt nya sommarjobb/ extra i höst jobb.
(:

& den 21 ska jag till sjukan igen, JÄVLA SKIT MAGE!

Du påminer mig om en dikt jag inte minns,
Om en sång som kanske aldrig funnits,
om en plats jag tror att jag aldrig varit på.
/ Oliver


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tycker om dig!

2010-05-31 @ 21:11:03
URL: http://josefineskriverblogg.blogg.se/
Postat av: Louise

Riktigt kul att du kom! Du är väldigt bra :)

2010-06-01 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0