Ändå jobbigt.

Hem kommen från helgen och verkligheten slår en.
Ha.
Men helgen var skti skön, vi gjorde fan inte många knop men riktigt skötn att komma bort.
Och komma bort till ett ställe där man ändå är hemma på något sätt.
Där pinsamtystnad inte existerar och tårar och skratt går hand i hand.

Men verkligheten slog en. KOmmer det alltid vara jobbigt?
Inte liak jobbigt? Jag tror alltid det kommer kännas. det var det första. Det riktiga.
Det får lov att vara jobbigt eller?


Jag och ronja är lite av ett dream team nu för tiden och det gillas.
Vi liksom bara är. Kollar film, spelar mario, filosiferar.
Imorgon är det skola, sen sjukgymnasten sen ska jag och Ronja göra soppa! (:
Sen kvart i tolv ska jag leka taxi.
MYSPYS, hoppas jag.


Dagens låt: Travie McCoy - Billionaire

I wanna be a billionaire so fricking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0