Vår vår.

Denna våren blir vår.

Fredag är en underbar dag. En dag som får en att vakna lite tidigare och må lite bättre. En dag som får en att le när man rullar upp gardinen och man liksom bara vill tvätta en maskin tvätt.
Det är en fredag då det inte är jobbigt att ta sig till eller hem från träningen men dock jobbigt att träna. En fredag i vårens tecken. En fredag då jag dröjde kvar lite längre utan förporten för att få mysa av solen.
Och för att undvika det berg av disk som väntade mig när jag klev innanför dörren.

Hit kom jag, till min underbara säng. Om jag lyssar tillräckligt mycket hör jag att maskinen inte låter alls längre vilket innebär att jag efter detta inlägg ska kasta mig ur sängen. Spränga pappis högtalare och diska 4 ton disk damsuga och vika tvätt.

UNDERBARA FREDAG.


Sen kommer Gumpaklie hit sen blir det en liter vin med en vän tror ja! :P

Dagens låt: Kim Carnes - Bette Davis eyes

She'll turn her music on you, you won't have to think twice
She's pure as New York snow, she's got Bette Davis eyes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0