Tokigt.

Konstigt hur tom man kan vara, Hur lite man kan känna och Hur tokigt man kan må.

Det va nog bra att vi gick, det va nog bra att det gick att gå. Men samtidigt saknar jag ju dig. Men ändå inte. Men jo. Men jag vet inte. Det var nog bra, och jag stödjer dig och finns här och hejar på dig och gillar att du insett att du måste hitta dig själv. Och du kommer hitta dig själv, Jag vet det. Jag hörde det på din röst.
Det känns jobbigt konstigt och knepigt. Men ändå tomt. Vi var bra, jag är bra, du är bra. Det kommer bli något bra av oss. Just nu ska du bara lära dig att vara och jag med. (Innan vi kan bygga upp en vänskap av något slag, för ingen av oss vill/ska såra eller bli sårade.) Punkt slut.

Jag vill att det ska vara påskafton, tror jag. Jag vill ha vårkänslor och 20grader varmt. Jag vill ha skinjacka utan att frysa. Jag vill inte känna något jag vill bara vara, men vill jag ha dig vid min sida? På påskafton? Eller va? Får man äta oliver då?

Mitt liv suger. And thats it.


Dagens låt: Sherly Crown - The first cut is the deepest

OOHHH, the first cut is the deepest
Baby I know (baby I know)
The first cut is the deepest
Try to love again...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0