sömn.

Ni vet hur det är. När man liksom det känns som man sovit för mycket men samtidigt hade man kunnat sova flera dygn till. Precis så är det nu. Bara det att jag är hungrig som fan. Jag ska försöka sätta mig och plugga en timme eller två. Sen ut och vandra en runda hoppas jag. Sen tar jag nog Ginabilen och kör ut till Albin. & bex såklart.
Eller umgås med min storebror.
Kärlek i vilket fall som.

På lördag ska jag äta oliver. (:
Hahahaha.

Dagens låt: Cobra starship - good girls go bad

I know your type
Boy you're dangerous
Yeah you're that guy
I'd be stupid to trust
But just one night couldn't be so wrong
You make me want to lose control

Hääär helena till nästa förfest :D ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0