Men läs inte, bry dig inte.

Denna dagen är knepig och full med tankar och tomma rum.
Vi har varit duktiga och skrivit projekt arbete jag är inne på min sjunde sida nu, Fråga mig inte hur det gick till?! Men ordbajsa har väl aldrig direkt varit något problem för mig. Ha, fråga de som känner mig. (: Förutom det så är det en ganska dålig dag, tankarna är på honom han som dom inte ska vara på, han som är störd. Sårade ju mig. Man får inte såra mig, fråga min pappi. Varför är han där idag? Varför tänker jag inte på världens underbaraste vecka eller den underbara helgen på golvet för ett tag sen? Varför är han med FUCKING H i huvudet? varförvarförvarför? öhe, vill ju inget. Men sen OOOOOOOOOOOO. Om man inte ses vad händer då? Om man inte får sova konstigt vad händer då? om jag inte får säga vad jag vill? om jag aldrig får se dig vara snygg? då är du ju ful?Om livet suger? och du gör allt komplicerat när du är hemma? Men lätt när du är borta? för då är det jobbigt i två dagar sen FÖRLÅT. jag bryr mig inte. FAN VILKET FUCKAT INLÄGG. HA. Sen fråga mig nu så täker jag inte alls på H. Utan bara på OOOOOOÅHE! Eller på inget alls. Men iaf ska jag iväg och träna och hoppas på att det kan rensa tankarna lite. woooho. Längtar tills träning.

Dagens låt: Robyn - Be mine

It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside
And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said

But you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine


Ana.Bob.Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0