Kanske för att det är vår?

Så har jag tagit tag i mitt liv fruktansvärt mycket. Varit och lämnat cv till sommarjobb, varit på vårdcentralen med min mage och idag har jag varit hos sjukgymnasten för muskelbesvär.
Sjukt stolt över mig själv. Den du.

Ha men våren är här och jag kan inget annat än älska den. Det är så underbart härligt när man kommer ut från ett svettigt träningspass och det luktar vår. Och i morse tio över nio, var det 12 grader. 12 ljuvliga grader. <3

Bex är på besök. Utan Abbe.
Vi har tagit en cigg och en cider i solen nu ska vi färga hår äta lite lunch och städa.

Sen vid sex bär det av mot Malmö för att avnjuta en härlig tacos kväll som avslutas vart och hur man vill.
Men en sväng om på lilla torg?

Det var nog det mest.
Det är vår och jag har tagit tag i mitt liv på riktigt.

Dagens låt: Trijntje Oosterhuis - Thats whats friends are for

And if i should ever go away
Well, then close your eyes and try
To feel the way we do today,
And then if you can remember,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0