Jag blir så trött.

Har haft jätte mycket problem med mig mage sen december typ. Har egentligen haft problem sen jag va liten, men under tonåren var där inget. Men redan nu på Malta hade jag ont, fråga min kära vän och resekamrat Sandra! :D Ha.

Men imorse vid halv sex vaknade jag av smärta som fan, typ långt nere i magen kunde fan inte somna om på två timmar. Ringde och gnällde lite för min far och han nåmnade vårdcentralen eller akuten. & efter som jag hatar allt som har med läkare att göra har jag inte gått det de senaste tre månaderna. Men ringde dit vid åtta och de ringde upp lite över nio fick tid nu i eftermidags och har nyss kommit där ifrån. fortfarande ont, det som är lite jobbigt tycker jag. Brukar lite komma och gå. Men inte idag.

Alla fall hittade de inget som vanligt, men gjorde nya prover på lever och allergi med mera. så ska på återbesök nästa torsdag och jag tänker fan inte ge mig orkar inte ha ont mer. Inte när det försör för så mycket annat.

Iaf snart är det påsk och fint väder.
Jag vet att det blir fint till påsk.

Dagens låt: Rednex - Old pop in an oak

Old pop in an oak, pop in an oak
Once you could hear the older sucker lingo show
Thought I ever gonna see my old pop in an oak
Ever gonna see his old pipe in a smoke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0