Imorgon är en ny dag.

Lite trött på  vänner, livet och kompisar. Ibland. Det får vara så, men varför är det så? Varför stänger man sig inne och inget berättar? Varför låtsas man att allt är bra? Varför pratar man men ändå inget säger?

Dagen har rullat på den takt jag gillar segt på morgonen lite snabbare och sen bio ? :D
Skolan har jag oxå hunnit med. Kursintro dag, ska börja på matten. Ganska drygt tur Challe har böcker som jag kan låna, det är guldvärt och då menar jag guld. Det verkar ändå helt okej, men sen åandra sidan har jag inte läst matte på sex år, så bära eller brista?

Precis som resten av livet.
Imrgon blir det halv stressigt, börjar dock skolan sent efter det direkt till sis och flytta sen bjuder hon på pizza sen ska vi förhoppningsvis soooola om vi hinner. Kanske hon vill köra mig hem med ?! 8-)
Det är iofs en annan historia.

Dagens låt: The Noisettes - Don´t upset the rhythm

Its all up to you
And whatever you do
Don't cut into my action
4-3-2-1..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gumman... nu vill jag faktiskt träffa dig!!!!!!

2010-04-06 @ 11:24:33
URL: http://asacornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0