Ha, den nakna lördagen.

Konstigt nog så blev den nakna lördagen som sagt ganska planerad.
Men Jag, Marcus, Diana, Sandra och Oliver skulle då äta goood mat och booowla.
Kl 19oo skulle denna fina lördags kväll börja.
Men kl 19oo  lämnar Oliver och Emma kävlinge för att köra till Eslöv.
P- du visste i morse att du inte skulle komma i tid!
Bra sagt.
På väg dit har Diana försovit sig med maten, så det blev lite sen.
Under matens gång slår jag i sönder min tå.
Allt bler försentat och vi letar parkeringsplats i 20 minuter för att bowla på big bowl.
Jag och Oliver glider in som små räkor. Medans de andra blir stoppade av vakten och Marcus har inget leg.
Lia bra.
Så vi ger oss ut till bilen igen för att komma till entré och boka en bana där i stället och börja bowla.
gick fruktansvärt dåligt.
Fick en strike bara men fick ändå  ... (:
När vi då snällt och fint har bowlat klart och vi beger oss ut i bilen så sitter vi fast för en smart unge har inga pengar på kortet. Så 20 minuter senare och en snäll Mammi köör vi mot Eslöv.
Ler åt kvällen och hoppas den kommer snart igen.


Tack för mig.


Dagens låt: Johan mayer - who says

Who says I can't be free?
From all of the things that I used to be
Re-write my history
Who says I can't be free?


Bästa bilen från fredagsnatten.

      Nähahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0