En dag som denna.

En natt som denna där man inte sovit många timmar. Och när man vaknat har men letat efter någon. Och hittat en älg och tänk; - Ja det får väl duga! Mått illa en timme och tyckt synd om mig själv. Man vaknar lite segt och hade egentligen kunnat sova bort hela dagen. Plugg som hänger över huvudet så sätter jag mig upp i sängen och det snurrar, magen gör ont och livet känns som en groda utan ben - hopplöst. Renbäddar sängen och damsugar golvet lite hastigt. Äter en macka och dricker ett glas jucie. Pratar i telefon och känner mig tom. Men känner ändå saknad. och saknad. Eller?
Bokar plugg med Terese avbokar plugg med Terese. 
Omotiverad till det mesta. Fast nu är det så att jag ska skriva detta inlägg sen ska jag ta en cigg stänga av musiken och skriva minst en sida på mitt arbete. Som belöning ska jag senare åka in till lund och shoppa och äta rå fisk med Ana. Mumma.

Dagens låt: Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart

Even if you are a million miles away
I could still feel you in my bed
Near me, touch me, feel me



(140 mil 17 dagar? Överlever vi?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0