18/3 2o1o

Denna dagen har varit bättre Oliverna har nyss fått mig att skratta hela vägen hem från Landskrona. där jag varit ute och gått med Marcus och sen ätit spaghetti och köttfärsås med Marcus och engkvist (: Konsitgt nog va det gott, fast potatis hade ju varit godare. Ungefär som håkan bråkan. En liten hemlig kärlek för potatisar.
Nu väntar jag på att Sandra ska komma från träningen och så ska jag ta en cigg och snacka lite skit med henne innan det blir sängen men älgart.

  Sandra på Malta. Sakna Malta.

Redan där var det så, varför har jag hängt upp mig? Kan någon plocka ner mig?

Imorgon blir det träning igen lunchpass, sen troligtvis snacka lite skti med gumpa klie innan det blir mys kväll med Ronja och kanske Diana. Eftersom det väntar jobb på lördag. Sen vin?

Gina Olsson min underbara syster.
Du är så otroligt stark, om du bara visste.
Vi klarar allt tillsammans. <3

Dagens låt: Jason derulo - In my head

Some dudes know all the right things to say.
When it comes down to it, its just a game.
Instead of talking let me demonstrate. Yeah.
Get down to business lets skip foreplay.


Kommentarer
Postat av: Sis

Du är underbar, älskar dig. Pussar <3

2010-03-19 @ 08:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0