Stamgäst?

Nu borde jag få klippkort hos läkare.
Fyra dagar tre olika läkare.
Igår kväll blev det akuten igen.
Fick riktiga smärtor i ryggen höger sida, kunde inte göra något.
Bara storgrät och ringde far så vi fick åka in till akuten.
fick smärtstillande och snyggefelix sa att det var njursten/grus som vandrar och därför gör det ont.
Fick ut skirivet smärtstillande så hoppas det hjälper.
Har legat i sängen hela dagen, hatar att ta smärtstillande för är rädd att jag ska få nt utan att märka det då.
Men jag har fått ge med mig. För smärtan är ihållande hela tiden.
Hoppas bara det vandrat klart till fredag.

Ont i ballen har jag med från den jävla sprutan! :@

Snart ska jag försöka ta mig till lund för att försöka planera midsommar.

-tyvärr ingen dagens låt.

Har flera på lager, men orken finns inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0