How can you live with yorself?

Läs inte detta.
Precis gick det upp sen helt plötsligt gick det ner.
Det är bara du som gör det knasigt.
Godmorgon. Så kan man oxå skriva.
Eller så kan du ta mig i handen snurra mig i stan, pussa mig på pannan, skriva godmorgon vännen.
Eller så kan du visa att du bryr dig istället för att säga det.
Fast det är försent nu, eller?

Haha.
VET NI VAD?
Jag klarade min tenta! Så nu är det sommarlov.
Sommmmarlov.
- Ska jag ringa om säga att jag fått annat?
- Ja, Du. Man kan faktiskt ta det lugnt i bland.
- Jaha?!

Idag blir det dock jobb, ska skriva på kontrakt till ett annat jobb först.
Sen så. (:

Dagens låt: Kristofer Åström - How can you live with yourself?

You speak of things that i do
Of which you don't have a clue
Wish i could tell it to you
How much i dislike you
How much i hate what you do
How much i really hate you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0