Försöker.

Jag hälsar sommarsvetten och sommarfräcknarna hjärtligt välkommna till mig och mitt liv.
Det är så härligt just nu, just idag.
Jag sitte ri pappas stol vid tv:n luktar så där halv konstigt som man gör när man jobbat med barn en heldag.
Busat, skrattat, fnissat och svettats. De är så söta de små liven.
Tre dagar till :)
Sen håller jag sommarlov i fem veckor och där ska det bli en resa till utlandet oxå (:
För er som undrar så mår magen betydligt bättre, har slutat på förra medecinen och det funkar bra.
Ska dock på undersökning av magen på måndag, sen får vi se hur det går.

Midsommar blev varm ljuvlig och underbar.
Men känslan från i lördes försöker jag hålla fast vid, för den var efterlänmgtd och underbar.
Jag är konstig och knasig, men så är det. Det går upp och ner och det får det göra.

Nu är det skånetrafiken som gäller då jag skaffat mig sommarkortet och ska föröska spara bensin på det (:

123 , Kräftor på en filt i solen ? :D

Dagnes låt: Zac brown band -  Toes


Four days flew by like a drunk Friday night as the summer drew to an
end
They can’t believe that I just couldn’t leave
And I bid a due to my friends
Because my bartender she’s from the islands
Her body’s been kissed by the sun
And coconut replaces the smell of the bar and I don’t know if its her or
the rum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0