Dry your eyes!

Nu är den en sån dag, en sån dag där man vill gråta man vill liksom inte vara just där man är, man vill vara någon annanstans. Där någon får en att skratta och le.
Där någon säger: Jag kommer snart hem då blir det bra.
Men tydligen får man inte alltid som man vill, vilket jag har fått lära mig ganska ofta på sistonde.


Min helg har ändå varit perfekt helt underbar, Raggarbil med sis och Mange i fredes, landksrona med finaste tjejerna i lördes. Bakfull igår, men ändå en helt underbar jobb kväll.
& så vaknar man idag och allt är skit.
Mensvärken är jävligt smärtsam och regnet slår på fönsterrutan, tvättmedlet är slut och jobbskjortorna skitiga.
Man vill liksom bara gråta.
& varför vill man inte bara ha två överraskningar?
& Varför blir man inte glad när man vet att det väntar två överraskningar?
& varför?
& varför?

Dagneslåt har jag lyssnar på fem gånger sen jag vaknade och jag vet inte hur många gånger till den kommer spelas innan duschen och jobbet kallar, men vem vet något om framtiden egentligen?

Innan, då, nu, om en stund, senare ..


Dagens låt: The streets - dry your eyes

Dry your eyes mate
I know it's hard to take but her mind has been made up
There's plenty more fish in the sea
Dry your eyes mate
I know you want to make her see how much this pain hurts
But you've got to walk away now
It's over


And I'm just standin' there, I can't say a word
'Cause everythin's just gone
I've got nothin'
Absolutely nothin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0