Börjar se ljuset.

Nu har jag varit på ett läkar besök till med magen, dehittade inget där heller.
Men åandra sidan börjar detbli bättre, för inte ont lika ofta längre och inte heller lika länge.
Läkaren igår sa att det kunde varit en inflamation som jag själv löst typ. Men vad vet jag.

Oliverna är hemma på heltid nu. Det har vi firat med mys, kräftor, fest och bad.
Min jobb vecka är nu över så nu är det ledighet i fem veckor tills det nya jobbet väntar.
Så med andra ord är jag mellan jobb/ har sommarlov/ semester.
De ni!

Just nu myser jag med sandra, tycker det 'r dligt väder idag.
Tråååkigt, men vi håller tummarna för att vi snart ses på stranden igen (:

Dagens låt: Paul simon - You can call me al

A man walks down the street
He says why am I soft in the middle now
Why am I soft in the middle
The rest of my life is so hard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0