Vad ska man säga?

Mitt liv är ju som vanligt kaos.
Och för att vara lika rolig som vanligt så gör vi en punktlista eller jag vet inte rikgit vi får se vad det blir.
Gick iaf upp kl 08,03 och körde hem ifrån 08,15 och då plattade jag håret, valde kläder och sminkade mig.
Sinnes.
Somnade på två lektioner i skolan ingen blir liksom chockad längre. Jessica sa till och med till mig att lägga mig ner.

-Fula människor
-Konstiga kläder
-En underbar kusin
-Konstiga gubbar på tåget
-En bakad potatis
-En massa kosntiga tankar
-Saknad.
-Bråk

En vanlig onsdags eftermiddag. 

Ge mig godis.

Dagen låt: Sean Kingston- Face drop

Cause when the roof caved in and the truth came out
I just didn't know what to do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0