Nytt år ..

Nya möjligeheter, är det inte så man säger?
Det här året ska bli bra, ska bli bättre än förra, ska bli roligare.
Mindre slitsamt, mer skratt, fler resor och små helger på mysiga ställen.
Fler nya ansikten, fler glas vin med mina vänner.
Fler fikor med mina kusiner, fler skratt med pappi.
Fler filmer med broren, fler stunder och kanske till och med träningspass med sis.

Allt blir bra, Kompis det blir bra nu.

Kanske lite bättre om det hade funnits en sluta tänka så mycket knapp som Madeleine föreslog en dag.

Nyår var fruktasvärt roligt, mysigt, trevligt, skrattsamt, kallt, fint.

Men om nu undrar så var vi på öland både 2009 och 2010.

2010 , här kommer jag med öppet sinne och en cola i handen och träningsskorna i väskan!
[Ja, ronja i väskan, Ge mig MAX!]

Puss.

Maaaan I am tonight! (Bra sagt)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

visst är den fin :) du får flörta med Lotti :)

2010-01-03 @ 22:24:01
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: emma

Du nu väntar jag på besök ;)

2010-01-04 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0