(:

Igår va det ingen vanlig idag för igår var det Ginas födelsedag
och idag är det ingen vanlig dag för idag är det Jessicas födelsedag
och imorgon är det INGEN vanlig dag för då är det MIN födelsedag
och på tisdag är det ingen vanlig dag för då är det evelinas födelsedag'
och på fredag är det ingen valig dag för då är det helenas födelsedag
och den 26 är det ingen vanlig dag för då är det Dianas födelsedag

Oj vilken mååånad.

Åka iväg?
:D hi.

Slitagé igår, Att dansa var ju rikgit skönt.
Fan vad man mår bra när man har fått dansa av sig lite (:
Eller hur sis?

Jag är kär i min mössa och jag är kär i min nya klocka! :D:D

sov gott.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Psst, du glömde Helena :P

2010-01-11 @ 11:27:20
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: Helena

japp

2010-01-11 @ 13:03:21
Postat av: Sis

Ja, jäklar, aldrig har vi väl dansat så mycket med sådan glädje! Tack ! :-)

2010-01-13 @ 09:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0