En födelsedag.

Sov som en skit, hostade ihjäl mig och vaknade varannan timme
Någon ringde och väckte mig tack tack,
Sandra kom med hemma gjord frukost; - Brie - Laktosfri creme frashe(?) - Hemma gjord fruktsallad - Juice - kräftor MUMMA!
Och fick en present och helt underbart grym scrapbook som sandra gjort av alla våra äventyr och hur dumt det än låter med det kommer bli fler och jag GILLART!
Sen mös vi hela dagen tills vi möte sis i lund som bjöd på suschi Mums.
Sen blev det shopping på Nova, en cool tshirt, en mjukis kjol, en kofta (:
Sen blev det student bio och godis - Luftslottet som sprändes. Grym!

Sen åkte jag hem och somnade (:

Min dag var underbar
Sandra är underbar
& jag kan inget annat än att älsa min systeryster.

Tack för alla gratulationer igen!

Dagen låt: Michael bublé- Haven´t met you yet

And I know someday that it'll all turn out
You'll make me work so we can work to work it out
And I promise you kid that I'll give so much more than I get
I just haven't met you yet

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter verkligen som man missade något.. hihi

2010-01-12 @ 14:23:59
Postat av: Sis

Älskar dig med hjärtat. Puss <3

2010-01-13 @ 09:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0