Darin - Road Trip

Blir så trött på detta med att hosta, det blir liksom aldrig okej att ha hosta.
Usch.
Ungefär så trött som jag blir på att tänka.
Ungefär som jag aldrig kan sova de nätter jag ska upp tidigt och jobba.
Ungefär som när man fyller år och man ska ha ett dyrt jävla skit kalas.
Ungefär som när någon gräver en grav till en.
Ungefär som fuck,ing virusprogram på datorn!:@

Men men, Ronja och jag är lida tajta
R: Va bara en månad? det känns längre..
E: Ja, men a fan kan beror på att vi brukar pratat var tredje månad.. Så tekninskt sätt har det gått 9 månader minst.

<3 

sjuk.
Sov gott.
Hej då.

BRA SAGT! 

I pull down the window
Feeling the wind blow
I need to breathe in something new / Darin


Kommentarer
Postat av: Helena

Vi kan hosta tsm du o jag..

2010-01-08 @ 09:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0