Life is short you miss it.

Ha, idag byggde vi ett dagis i skolan ien kartong.
Ja, jag går på högskolan.
Veckorna bara springer förbi och ibland går det bättre iband sämre.
Svårt för att vara ensam, men det har jag alltid haft.
Pappi är hemma och hans diet är slut så nu får jag maaaat! :D
Emma Olsson Älskar Mat!
& är fortfarande kär i sin mössa och sin klocka! :D

Imorgon blir det jobb.
Onsdag blir det skolan sen träning och kankse mys. Sugen?
Torsdag blir det LEDIGHET.
Fredag jobb sen vin.
Lördag bakis kanske bio ? FARSAN?!
Söndag jobb igen.

Där har ni mitt liiiiiv. LIA BRA, som vi sär.

Dagens låt: Ola - Sky´s the limit

When i was like ten, had no worries.
So many dreams inside of my mind.
But growing about I understand,
thats it´s bumpy on this rocky road ride.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0