Hungrig.

Ligger i sängen, kollat barnkanalen och morrnat mig i en 40 minuter nu.
Riktigt sköönt att morrna sig, (:

Ritkgit mysig och flumig helg.
Hahaha, men men det är sånt man får leva med.
Nykter i fredes, full somfan i lördes. Lia bra!

Ingen ångest och jag gillar de.
Diana med, Sandra undrar mest vad ångest är.

Nu ska jag försöka äta frukost och plugga nån timme, ska läsa en bok till onsdag så får väl ta lite idag och lite imorgon blir nog bra, men samtidigt måste jag läsa en annan bok, som Terese ska låna sen. Jävla läsande och så kan maninte vara hemma. BRA SAGT.

Dagens låt: Sanna Nielsen - Devotion

Ingen text idag, men den finns bara på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0